Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.

Як спланувати весільний бюджет

Найбільш обговорювана тема під час організації свята – це весільний бюджет майбутньої події. Сьогодні пропоную поговорити про те, чи реально прорахувати всі деталі, чи можна довіряти весільним калькуляторам і на чому не потрібно заощаджувати.

Є поняття «весілля під ключ». Коли ми організовуємо і контролюємо всі процеси, а пара тільки затверджує і вибирає найкращий варіант. Раніше було популярним пропонувати «весільний калькулятор» або пакетні / шаблонні пропозиції. Зараз ця тенденція відживає себе. І подібну пропозицію можна зустріти все рідше і рідше.

Весільний бюджет

А навіть приблизний бюджет нереально прорахувати без першої зустрічі і розуміння побажань клієнта. Тому фраза телефоном або в Telegram «і скільки приблизно це коштуватиме» – абсолютно не має відповіді і залежить від бажань клієнта.

Ціна весіль в Україні однакова

Якщо ми говоримо про концептуальні весіллях, то їх організація вартуватиме практично однаково, що в Миколаєві, що в Києві чи Житомирі. Якщо говорити про стандартний набір (DJ, ведучий, банкет), то ціна буде відрізнятися у кожному місті. Іноді – суттєво.

Що з’їдає весільний бюджет?

Зазвичай декор забирає 25-30% бюджету, майданчик зі стравами і алкоголем – 40%. Бувають варіанти, коли молодята хочуть зробити ставку на фірмових стравах з оригінальною подачею, тоді це забирає 60% бюджету. Саме з цієї причини багато фахівців називають під час першого дзвінка стартову суму, з якої вони почмнають свою роботу, а максимумів немає.

На чому не економити?

Концепція і декор. Цей пункт важливий, адже всі ми спочатку оцінюємо зовнішній вигляд. І через декілька років ви будете тішитися фотографіями в красиво оформленій локації, захочете показати весільні ролики і виставити їх в соцмережі. Головне – продумати всю логіку події, концепцію кожного етапу. А ось на декорі іноді з’я можливість заощадити, адже деякі елементи оформлення можна створити різними способами, що вимагають різного бюджету.

Локація і їжа. Саме з цього починаємо обговорення концепції та задоду вцілому. І це не тільки гарний вигляд, природа чи функціональність локації. Рівень обслуговування, смачна їжа, привітність персоналу – те, на чому економити не варто.

Весільний бюджет - ведучий

Ведучий і програма. Для будь-якого свята розробляється концепція розважальної програми. Адже це атмосфера вечора. І дуже важливо врахувати побажання пари, запропонувати їм те, що стане wow-ефектом для присутніх на святі і виокремить подію серед інших. Весело і душевно – важливо поєднати ці дві грані для фантастичного результату.

Останній пункт не є основним у плані витрат, але не останнім за пріорітетністю. Адже ведучий на весілля необхідний для того, щоб воєдино зібрати всю картинку свята і реалізувати її так, як вона планувалася на самому початку.

Поділитися цим матеріалом

А ти як думаєш?

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарів Поки Що Немає.